fbpx

קורס הכשרת פנג-שואי

הקורס הקרוב: 28/11/2023 | 12 שיעורים | 09:00-14:00 | בביתי הקסום במכבים

הקורס הקרוב: 28/11/2023 | 12 שיעורים 
09:00-14:00 | בביתי הקסום במכבים

בית=בונים.יחד.תקווה
בונים בית=בונים חיים

הקורס הזה מתאים לכל מי שאוהבים לעבוד עם אנשים, לכל מי שמרחב הבית מדבר אליו וחשוב לו, לכל מי שנמשכים לעיצוב ואסתטיקה, אבל מחפשים את המעבר. למי שמרגישים שליחות להראות דרך, לחבר בין אנשים לבתים.

רוב בני האדם עסוקים בידע של העולם הפיזי, במה שנראה.
אני קוראת לאלו שיודעים מבפנים שלעולם יש עוד הרבה מעבר לחומר, להציע לנו. שאין באמת חומר. שהכל בנוי מאנרגיה. ואם זו המציאות האמיתית, אז מה החוכמה לדעת ידע במימד הארצי ולא להבין כיצד הוא נוצר דרך המימד האנרגטי?

רוצים לדעת את התבנית האנרגטית שיצרה את ביתכם ומשפיעה על כל תחום בחיים שלכם?
מעניין אתכם להיות האלכימאים של חייכם?
להפוך אנרגיה לחומר וחומר לאנרגיה?

""

לבית יש תפקיד חשוב ביצירת החיים

לאורך השנים, שאלו אותי מה זה השטויות האלו?? מה הקשר בין אנרגיה לאיפה אני ישן? את באמת מאמינה באנרגיות??

שנים נאבקתי להוכיח לכולם שאני צודקת.

שנים נלחמתי לחלוק את מה שידעתי שיכול להיטיב עם האחר, רציתי לרפא את העולם. ידעתי, ידיעה פנימית שקיבלה אישור בכל בית ואדם בו נגעתי, שאפשר גם אחרת.

היום אני מזמינה להתחבר אל הידע הקסום הזה רק את אלו שיודעים מבפנים ידיעה, אולי עדיין בלי מילים, שאפשר גם אחרת.
שאפשרי ליצור מציאות אחרת, ולבית יש תפקיד חשוב ביצירת החיים.

למי הקורס מתאים?

הקורס הזה מתאים לכל מי שאוהבים לעבוד עם אנשים, לכל מי שמרחב הבית מדבר אליו וחשוב לו, לכל מי שנמשכים לעיצוב ואסתטיקה, אבל מחפשים את המעבר.. למי שמרגישים שליחות להראות דרך, לחבר בין אנשים לבתים.

הקורס הזה לא מתאים לכל אחד. הוא קורא לכל אותם אנשים, שמחפשים ליצור שינוי עבור עצמם ועבור אחרים. ששומעות את קריאת הלב שלהם לחיות ולהיות בסנכרון עם כל כוחות היש. הידע הזה יקנה לך שפה חדשה להבין ולבחור כיצד לבנות את מציאות חייך.

עבורי הידע העתיק והמדוייק הזה הוא דרך חיים.

ב 22 שנים האחרונות הידע של שיטת הפנג שווי שדרג את חיי בכל תחום והביא אותי אל מעבר לכל דמיון שאי פעם היה לי…אפילו עד לקריביים…😍

""

את כל הנסיון והידע שרכשתי אני אשמח לתת גם לך.

בניתי קורס ייחודי המשלב את הידע ואת הפרקטיקה יחדיו. בסופו, תוכלי להצטרף לנבחרת שלי לכתת אומן שתלווה אותך ותעצים אותך בדרך החדשה שבחרת. את לא לבד. ביחד נבנה עבור כולנו, עולם בריא של חיים בשפע.

המלצה

הקורס הוא ייחודי כפליים, כי בנוסף להיותו קורס שיעניק לכם כלים יישומים ומעשיים כך שבסיומו תרכשו מקצוע שימושי לחיים, ישנה התמקדות נוספת שהיא ייחודית ולא נלמדת בצורה הזו באף מקום אחר : התמחות של ליווי בתים פרטיים, עסקים, מוסדות ציבור ועוד…. בתהליכי בנייה ושיפוצים.

זה אינו עוד קורס שבא ללמד אתכם אסופה של כלים אקראיים, סתם כדי שתדעו ויהיו לכם עוד כמה דברים שיעלו אבק על המדף. .. זהו קורס עמוק ומקיף, הנותן לכם את הכלים לממש את הידע הלכה למעשה, במציאות הקיימת, וביצירת יש מאין – לא רק ניתוח מבנים קיימים והצעות לשיפור אלא שילוב של בחירת המגרש, התוכניות והביצוע. בנוסף, לאורך הקורס תקבלו את כל החומר כתוב, וערוך באופן גרפי המקל על השימוש בידע מדויק זה בשטח.

יותר מזה – הקורס ילמד אתכם כיצד תוכלו לעזור לאחרים לשדרג את חווית החיים שלהם וליצור עולם טוב יותר דרך בניית סביבה בריאה ותומכת.

לכן הבחירה בידכם: ללכת בדרך הארוכה והקשה לבלות שנים בקורסים ארוכים, לחפש ואחר כך ללמוד אצל מורים שונים ועוד…. או לגלות קיצורי דרך – תוכנית הכשרה יסודית ומעמיקה הכוללת מפגשים של תיאוריה וחוויה ומפגשי תרגול מונחים בדירות, בתים, עסקים, בתי ספר ועוד.

קורס הכשרת פנג-שואי

12,800 ניתן לשלם בתשלומים נוחים
  • 28/11/2023
  • 12 שיעורים | 09:00-14:00
  • בביתי הקסום במכבים

תוצאות:

תוך כ- 3 חודשים תוכלו ליהנות ממקצוע שיש בכוחו לשנות חיים – גם את שלכם וגם את אלו של הלקוחות שלכם!

אם אתם מתאימים להיות האחד או האחת מתוך קבוצה מצומצמת ונבחרת של אנשים רציניים, שיוצרים את עתידם במו ידיהם ומתכוונים להפוך להיות יועצי פנג שווי מנוסים בעלי ידע מעמיק ויישומי, שאותם אני עומדת ללוות אישית ב- 3 החודשים הקרובים (החל מנובמבר..),

למדתי שמרבית האנשים כלל אינם מכירים את חוקי היקום. באופן מוזר ככל שזה יישמע, כאשר הכול עובד כראוי בחיינו, המשמעות היא שאנו עובדים עם החוקים הללו בצורה יעילה, אבל בדרך כלל אנו כלל לא מודעים לכך. כאשר תלמדו מהם החוקים הללו וכיצד לעבוד איתם, יותר לא תחזרו להיות מי שאתם עכשיו.

ככל שהטרנספורמציה בחיי החלה להתפתח, אני ידעתי שלעולם לא אוכל לחזור לחיי הישנים. ובאותו האופן גם אתם תראו כי השינויים שאתם תעברו בחייכם בעקבות הידע שתרכשו ותיישמו על עצמכם – יפתח לכם דרך חיים חדשה.
זוהי אחת מההזדמנויות הללו בחיים שאתם ממש לא יכולים להרשות לעצמכם לפספס.

החזון שלי הוא לבנות סביבה בריאה ותומכת עבור כמה שיותר אנשים, אני מחפשת שותפים לדרך שיישמו את הידע שרכשתי ואת הניסיון המעשי שצברתי לטובתם האישית ולסביבתם. כאשר תיישמו את עקרונות השיטה, תעברו טרנספורמציה ברמות שאינכם יכולים לתאר כרגע. ובסוף, ההשקעה שלכם בזמן ובכסף תראה לכם שסדר העדיפויות בחיים שלכם הוא אמיתי, נכון ומהותי.

אז מה אתם צריכים לעשות כעת?

שלחו לי הודעה וואטסאפ: תלחצו כאן שאתם מעוניינים בקורס, ונקבע מועד לשיחת התאמה אישית בה אחשוף בפניכם את פרטי התוכנית הייחודית שבניתי עבורכם, כיצד היא בנויה, האם היא באמת מתאימה לכם, ומה השלב הבא בדרך להכשרה שלך להיות יועצי פנג שווי מוסמכים. כל שעליכם לעשות כרגע הוא ללחוץ כאן ולהגיש את מועמדותכם.

אודות שרונה הדר חורי

קצת עלי – ב-22 השנים האחרונות אני לומדת ומעמיקה חקר אצל טובי המורים בארץ ובעולם ומיישמת הלכה למעשה את עקרונות שיטת הפנג שווי כמעט מדי יום. אני מתמחה בליווי תהליך בניה ושיפוצים של בתים פרטיים, עסקים ומוסדות ציבור ובייעוץ עסקי ברמת המבנה וברמה האישית – שותפויות, זמנים מתאימים לרכישות/מיזוגים/שינויים ועוד. בנוסף, פיתחתי תוכנית לימודים להכשרת יועצים הכוללת תיאוריה ופרקטיקה משולבים יחדיו. בוגרי הקורסים מדווחים על כך שרכשו כלי עבודה מקצועי, יישומי ורב השראה.

תמונה של שרונה

שרונה יקרה ואהובה❣️
אין מילים לתאר על מה שכל מפגש איתך שינה ומשנה בחיי, קל וחומר קורס שלם!
קורס הפנג שווי הכניס לחיי מקצוע ודרך חיים. עולם חדש, מלהיב, מאפשר וכ"כ מרגש.
את בהחלט אמנית ומאסטרית אמיתית – אין ספק שאת מגשימה את ייעודך בגלגול הזה!
את כל הזמן ברקע – במחשבות ובהחלטות ואין לי ספק שזו תחילתו של עידן חדש מבחינתי ומבחינת המשפחה שלי, בכל כך הרבה מובנים!
תודה עלייך ועל קסמייך ועל ההשראה שאת – איזו זכות להכיר אותך!🤗
אוהבת💞😘💖ענבל

""

מה עוד אפשרי לך?
איך יראו חייכם אם תבחרו להצטרף לקורס , בעוד חמש שנים מהיום?
איך יראו חייכם עם לא תצטרפו לקורס בעוד חמש שנים מהיום?
מי מצטרף אלי להיות השינוי שהעולם מבקש?
מה יאפשר לך להקשיב לקריאה של הלב?
מוזמנים באהבה ליצור עמי קשר ולהיפגש

שרונה הדר חורי, הזמנה לשפע

קורס הכשרת פנג-שואי

12,800 ניתן לשלם בתשלומים נוחים
  • 28/11/2023
  • 12 שיעורים | 09:00-14:00
  • בביתי הקסום במכבים

בין לקוחותיי:

בנק דיסקונט | חברת ויזה כאל | ארליך ופנסטר בע"מ – עו"ד לרישום פטנטים | דוידוב בלומקין בע"מ – יעוץ מיסוי בינלאומי | נאמן בע"מ – יבוא ושיווק | חברת מי-עמי – משתלות בע"מ | מדיוויז – הייטק רפואי | עיריית ירושלים – בי"ס סליגסברג | מועצת חוף אשקלון | ליווי תכנון בנייה ועיצוב של 3 בתי ספר | קיבוץ יד מרדכי – שדרוג מבנים קיימים ותכנון הרחבה קהילתית | מתנ"ס מודיעין – המרכז לגיל הרך

צרו איתי קשר